Friday, November 11, 2011

The history of the world part 1

They say history is bound to repeat itself. last night I met with some friends from the previous ad agency i've worked in. It's quite rare when you think about it. A bunch of people that just happen to work together in the same place for about 3 years keep clinging on each other's friendships. Don't get me wrong I think it's great. I think your life is built from experiences and people you "collect" along the way.
Still, even if history doesn't really repeats itself, it surprises me every time we meet. people from all walks of life, Literally. Young and old(er), religious and secular, married and single all with only one thing in common, they all worked together.
But the real reason I wrote this, is: My dad had a class reunion every year from his primary school years till he past away a year ago (I believe they still meet), one can only hope we would be as lucky :-)

7 comments:

  1. סוף סוף נושא מעניין לדבר עליו... סתם. אנחנו באמת חבורה מיוחדת וזה לא דבר שקורה בכל עבודה ולא ברור מאליו. וכמו שאני אומרת: ״חברים לעבודה. חברים לחיים״. שכוייח!

    ReplyDelete
  2. זה הפוסט הכי מרגש שכתבת, אין ספק שיש שם משהו מיוחד שקשה להסביר אותו ולא משנה כמה זמן יעבור, זה יהיה שם.
    It calls: The X Factor

    ReplyDelete
  3. איזה כייף לקרוא את מה שהרגשתי
    כתבת במילים מדוייקות את מה שלדעתי כולנו מרגישים
    כל אחד ואחד מכם הוא מיוחד ואין דברים כאלו
    מאמינה שגם אנחנו נזכה למה שאביך זכה
    כי אני לא רואה את זה לא קורה
    יאלה, שנמשיך להרעיש יותר מהבנות שלך לעולם.
    שבת שלום
    נשיקות לכולם

    ReplyDelete
  4. זה מדהים כמה זה נכון. קשה לי להסביר את החיבור הזה, אני פשוט אוהבת את כל האנשים האלה. היה לנו ערך מוסף מעבר לעבודה. זו הייתה תקופה מלאה בצחוקים, צעקות, מכות ובכי ושוב צחוקים ואייזיק , שנכנס לקטגוריית הצחוקים והמפגשים בחג והמוטו של המשרד: גשר של עולמות. כנראה שכשבונים את הגשר נכון אז הוא עומד במבחן הזמן. היופי הוא בסובלנות והסבלנות שאנשים רכשו אחד כלפי השני ללא קשר לגיל, מין, אמונה וכל מאפיין אחר. אכן תופעה מעניינת שהתהוותה בצורה לגמרי אורגנית. אוהבת את כולם! ומאחלת שנשמור על החברות לאורך שנים....

    ReplyDelete
  5. רק לקרוא את התגובות מאשש את מה שאני אומרת כל השנים. אין כמו חברים ואם יודעים לקבל אחד את השני כמו שהוא החיים מתעשרים .אני מאחלת לכולם חיבור כמו אצל אבא שהפגישה החברתית ממשיכה כבר יותר מ55 שנים כולל חיבוקים ונשיקות.נפלא מה שיש לך, שמור את זה.

    ReplyDelete
  6. מאז יום חמישי אני לא מספיק לחשוב על זה...
    מה הקטע? איך זה קרה דווקא לנו?
    הראיתי את התמונות לחני והיא אמרה לי:
    לא יעזור כלום, זה משפחה, פשוט משפחה.

    כתבת מדהים ומדויק,
    שנזכה לעוד שנים רבות של מפגשים ושמחות.

    שבוע טוב
    אסף

    ReplyDelete

Great minds...