The first is an American TV spot for cheerios, showing a nice family talking about the benefits of cheerios for the heart. The "problem" here apparently is that the commercial is showing a interracial family. This fact alone started a wave of bigot comments and remarks.
The second is an Israeli spot for a chocolate filled cereal, showing a baby surrounded by models acting in a sexual and provocative manor. In this case too the comments and reviews were not late to come. Only in this case I believe they were justified.
http://www.youtube.com/watch?v=kYofm5d5Xdw
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=011Z2_dbS8U
וואו, איזה הבדל בין הפרסומות. הישראלית פשוט גועלית. אני חייבת לאמר שזה אופיני לנו כי גן בתוכניות הילדים אם אין שחקניות עם ביקיני או חשופות בטן זה לא הולך. הגיע הזמן שהאיכות תעמוד בראש ולא הציצי בכל מיני וריציות.
ReplyDelete